בית הספר למשחק

L.P הוא בית ספר הממוקם ברחוב חפץ חיים 8  בתל אביב (על רחוב נחלת יצחק.) בית הספר מורכב משחקנים ומאנשי מקצוע מתחום המשחק.
 
אנו מאמינים ששחקן בתחילת דרכו, צריך להבין לאיזה תחום הוא ניכנס, בבית הספר אנו דוגלים בשיטה שלהציב מראה מול כל תלמיד על מנת שיבין את התחום ויהיה מודע למגבלותיו/ליכולות שברשותו, לכן היחס האישי והביקורת הבונה הם מפתח ייחודי לבית הספר.
 
הקורסים בבית הספר מאוד מגוונים, מקורסי משחק למתחילים ולמתקדמים, מקורסי שירה ופיתוח קול וקורסי משחק לילדים.
מספר רב של מורים מהשורה הראשונה בתחום המשחק ומתחום הוראת המשחק מלווים את התלמידים וחולשים על מספר לא מבוטל של נושאים.
 
בבית הספר מספר מסלולים אפשריים:
 
מסלול בסיס (4 חודשים)
שיעור חד שבועי למשך 3 שעות(17:00-20:00) ביום קבוע, מסלול שבו תיחשפו לעולם המשחק והתאטרון, מושגים התחלתיים, למידת טכניקת משחק, ניתוח טקסט והגשה,עבודה על מונולוג ודיאלוג, איפרוביזציות, משחקי תאטרון , ערב סיום מול קהל
 
מסלול מתקדמים ( 8 חודשים)
מסלול שבו נעבור את מסלול הבסיס ואת מסלול המתקדמים, במסלול זה נפגש פעם בשבוע למשך 3 שעות ונכיר את עולם המצלמה,טכניקת המשחק מול מצלמה, בכל שיעור כל תלמיד יצולם ויקח עימו את החומר המצולם להמשך למידה בבית, שיעורי הכנה לאודישן מול מצלמה, נפגוש מלהקת ובמאי בכיר בתעשייה. ( בקורס זה התלמידים יקבלו כרטיס זיכרון וספר הכנה לאודישן במתנה). בוק שחקן במתנה!
 
מסלול שנתי 12 חודשים לכל הפחות!
מסלול שבו נעבור את מסלול הבסיס ואת מסלול המתקדמים, בנוסף לזה נצלול לעבודה אינטנסיבית שבה נלמד ונתנסה בעוד 3 טכניקות משחק שונות ומגוונות. במסלול זה נחווה המון שעות עבודה על הבמה ומול מצלמה, עבודה עם הגוף, עבודה עם המון פרטנרים שונים.

our teachers

צוות מורי בית הספר מורכב משחקנים ומורים מובילים בתעשיית המשחק והתאטרון בארץ ובעולם. הכשרתם כשחקנים ומורים למשחק מייחדת את בית הספר למוביל בתחומו.
היחס האישי והמענה למתן צורך לכל תלמיד מעניקה חוויה מספקת וייחודית.
 
סגל המורים:
 
אלי פרי, הילה סעדה, דביר בנדק, מאור שוייצר, אנחל בונני, ניב סולטן, עדי כהן, מורן רוזנבלט, דין מירושניקוב, שני קליין, שמעון מימרן, רעות אלוש, גילי גבריאל ביטון, בתאל דלויה, יוליה פלוטקין, אלון נוימן, דון לני גבאי ועוד… 

זמינים לכל שאלה, השאירו פרטים